İleri teknolojinin takip edilmesi, buna yönelik sürekli yenileme ve güncelleştirme
Hastalarımızın, tedarikçilerimizin ve diğer müşterilerimizin bize duydukları güveni
hiçbir zaman sarsmadan, kaliteli sağlık hizmetinin sunulması
Güvenilir, standardize edilmiş ve denetlenebilir kaliteli hizmetin en hızlı şekilde
sunulması
Hastanede sürekli hizmet içi eğitim programları düzenleyerek personelin bilgi
seviyesinin yükseltilmesi ve hastane politikasını benimseme yönünde eğitilmesi
Sağlık hizmetinin sunumunda hastanın bilgilendirilmesi, hizmet sonunda ise
memnuniyetin belirli aralıklarla ölçülmesi ve sonuçların iyileştirilmeye yönelik olarak
kullanılmasını amaçlayan çağdaş iletişim ve işletim sistemlerinin kurulması
sağlanacaktır.
Hastane yönetimi gerekli kaynakları sağlamak suretiyle, kalite yönetim sisteminin
uygulanması ve sürekli geliştirilmesini sağlayacaktır.
03 Haziran 2024